Glazen Huis Varsseveld 11 t/m 13 december


05-12-2015
 

 

OP DE BRES VOOR OUDEREN EN ARMEN

 

 

Van vrijdag 11 december tot en met zondag 13 december is er 48 uur lang volop actie, reuring en vertier op en rond het Kerkplein in het centrum van het dorp. Alle activiteiten beogen zoveel mogelijk geld in te zamelen voor een drietal goede doelen. De organisator van de goededoelenmarathon, ‘Stichting Glazen Huis Varsseveld’, koos dit jaar voor Azora - De Bettekamp en Den Es in Varsseveld, de Moeder Theresa Stichting in Ulft en Stichting CARE Travel in Silvolde.

De feestelijke opening van het weekend rondom het Glazen Huis komt op vrijdagavond vanaf 19:00 uur op gang en belooft een waar spektakel te worden. Onder het motto ‘OP DE BRES VOOR OUDEREN EN ARMEN’ zullen de bewoners van het Glazen Huis om 21:30 de deur achter zich sluiten. Dit jaar zijn dat Bram Wisselink en John Wisselink, die worden bijgestaan door hun muzikale sidekicks, de DJ’s Kay Heezen, Richard van Akkeren en Wessel Westerveld. Daarna is de uitzending vanuit het Glazen Huis via een beeld- en geluidstream (www.glazenhuisvarsseveld.nl/) nonstop te volgen in uw huiskamer: ter inspiratie. Want voor de echte sfeer moet u natuurlijk in het warm kloppend dorpshart van Varsseveld zijn.

Donaties kunnen ‘volledig anoniem’ door de brievenbus van het Glazen Huis worden geschoven en dat geld hoeft niet eens in een enveloppe. Bezoekers van het Glazen Huis kunnen aan hun donatie ook een muzikaal verzoekje koppelen voor een geliefde, een bekende of gewoon voor henzelf.

Activiteiten zijn o.a. loterij, een spinningmarathon, wintervogelschieten en de "Fijne Dingen Veiling".

Tijdens het evenement zullen er live optredens te zien zijn van een aantal artiesten. Niet alles staat op dit moment al vast, maar zeker is dat Lilian de Jong gaat zingen. Ook een optreden van Tommy Smit bij het Glazen Huis, tijdens de Varsseveldse Kerstmarkt op zondagmiddag staat al vast.

 

                                                       

 

Copyrights © 2015: CARE Travel - Website ontwikkeling door The Social Factory